
Youngtimerschagen
Lagedijkerweg 1
1742NB SCHAGEN
Deze bus is maximaal aangepast , heeft maar 1 eigenaar gehad die hem zo aan heeft laten passen . Kosten van deze aanpassing waren ruim 25000 euro. De auto is heel mooi , absoluut roest en deuk vrij. Ook is deze bus top onderhouden en rijdt perfect. Bij het betreden van de auto staat de bestuurdersstoel ruim een meter naar achteren. De elektrisch Achterklep gaat na het indrukken van knop 1 van de afstandbediening elektrisch open waarna de rolstoellift er uit komt . Met knop 2 laat u de lift zakken en kan u er op rijden en de lift omhoog laten gaan en kunt u er in rijden tot u naast de bestuurdersstoel staat en over kunt stappen , daarna kunt u de stoel elektrisch naar voren zetten. U kunt rijden zonder de pedalen te gebruiken (is wel mogelijk middels een omschakeling) . Door de handel in het midden naar voren te duwen geeft u gas , door hem naar achteren te trekken gaat hij remmen ,door de hevel te draaien bedient u het groot/dim licht. Achter de handel zit een soort vork waarmee u met de elleboog de knipperlichten kunt bedienen. In de hoofdsteun zit links een drukschakelaar voor de ruitenwisser en rechts een drukschakelaar voor de claxon , beiden kunt u met het achterhoofd bedienen. De originele bestuurdersstoel is er ook bij , op de laatste foto ziet u deze en is nog helemaal nieuw.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
This bus has been modified to the max, has only had 1 owner who has had it modified like this. The cost of this modification was over 25,000 euros. The car is very nice, absolutely rust and dent free. This bus is also top maintained and drives perfectly. When entering the car, the driver's seat is more than a meter back. The electric tailgate opens electrically after pressing button 1 of the remote control, after which the wheelchair lift comes out. With button 2 you lower the lift and you can drive on it and let the lift go up and you can drive in it until you are next to the driver's seat and can step over, then you can move the seat forward electrically. You can drive without using the pedals (this is possible by means of a switch). By pushing the handle in the middle forward you give gas, by pulling it back it brakes, by turning the lever you operate the high/low beam. Behind the handle there is a kind of fork with which you can operate the turn signals with your elbow. In the headrest is a push button for the windshield wiper on the left and a push button for the horn on the right, both can be operated with the back of your head. The original driver's seat is also included, you can see it in the last photo and it is still completely new.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Questo autobus è stato modificato al massimo, ha avuto un solo proprietario che lo ha modificato in questo modo. Il costo di questo adeguamento è stato di oltre 25.000 euro. La macchina è molto bella, completamente priva di ruggine e ammaccature. Anche questo autobus è tenuto in modo impeccabile e marcia alla perfezione. Quando si sale in auto, il sedile del conducente è più di un metro arretrato. Il portellone elettrico si apre elettricamente premendo il pulsante 1 del telecomando, dopodiché fuoriesce il sollevatore per sedie a rotelle. Con il pulsante 2 è possibile abbassare il sollevatore e guidare, oppure alzarlo e guidare fino a quando non ci si trova accanto al sedile di guida e si riesce a scavalcarlo, quindi è possibile spostare elettricamente il sedile in avanti. È possibile pedalare senza usare i pedali (ciò è possibile cambiando). Spingendo in avanti la leva centrale si aziona l'acceleratore, tirandola indietro si aziona il freno e girandola si azionano gli abbaglianti/anabbaglianti. Dietro l'impugnatura c'è una specie di forcella che permette di azionare gli indicatori di direzione con il gomito. Nel poggiatesta si trovano un pulsante per il tergicristallo a sinistra e un pulsante per il clacson a destra, entrambi azionabili con la nuca. È incluso anche il sedile del conducente originale, che potete vedere nell'ultima foto ed è nuovo di zecca.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Este autobús ha sido modificado al máximo, solo ha tenido 1 propietario que lo ha modificado así. El coste de este ajuste ascendió a más de 25.000 euros. El coche está muy bien, absolutamente libre de óxido y abolladuras. Este autobús también está en excelentes condiciones y funciona perfectamente. Al entrar al vehículo, el asiento del conductor se encuentra más de un metro atrás. El portón trasero eléctrico se abre eléctricamente después de presionar el botón 1 en el control remoto, tras lo cual sale el elevador de silla de ruedas. Con el botón 2 puedes bajar el elevador y conducir en él, y subirlo y conducir en él hasta que estés al lado del asiento del conductor y puedas pasar por encima, luego puedes mover el asiento hacia adelante eléctricamente. Puedes andar sin usar los pedales (esto es posible mediante cambio). Empujar la palanca del medio hacia adelante le da acelerador, tirarla hacia atrás frena y girar la palanca acciona las luces altas y bajas. Detrás del mango hay una especie de horquilla que permite accionar los intermitentes con el codo. En el reposacabezas hay un botón para el limpiaparabrisas a la izquierda y un botón para la bocina a la derecha, ambos se pueden accionar con la parte posterior de la cabeza. También se incluye el asiento del conductor original, lo puedes ver en la última foto y es nuevo a estrenar.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ce bus a été modifié au maximum, il n'a eu qu'un seul propriétaire qui l'a fait modifier ainsi. Le coût de cet ajustement s’élève à plus de 25 000 euros. La voiture est très belle, absolument sans rouille ni bosse. Ce bus est également très bien entretenu et roule parfaitement. En entrant dans la voiture, le siège du conducteur est reculé de plus d'un mètre. Le hayon électrique s'ouvre électriquement après avoir appuyé sur le bouton 1 de la télécommande, après quoi l'élévateur pour fauteuil roulant sort. Avec le bouton 2, vous pouvez abaisser l'ascenseur et rouler dessus et relever l'ascenseur et rouler dessus jusqu'à ce que vous soyez à côté du siège du conducteur et que vous puissiez enjamber, puis vous pouvez déplacer le siège vers l'avant électriquement. Vous pouvez rouler sans utiliser les pédales (c'est possible en commutant). En poussant le levier au milieu vers l'avant, vous obtenez du gaz, en le tirant vers l'arrière, vous freinez, en tournant le levier, vous actionnez les feux de route/croisement. Derrière la poignée se trouve une sorte de fourche qui permet d'actionner les clignotants avec le coude. Dans l'appuie-tête se trouvent un bouton poussoir pour l'essuie-glace à gauche et un bouton poussoir pour le klaxon à droite, tous deux pouvant être actionnés avec l'arrière de la tête. Le siège conducteur d'origine est également inclus, vous pouvez le voir sur la dernière photo et il est tout neuf.
Aangezien we niet altijd achter onze pc zitten kunnen we de e-mailniet altijd direct beantwoorden en zien we graag dat u ons belt indien u meer informatie wenst. Ons telefoonnummer is 06 5314 7696. U kunt ook een SMS of whatsapp bericht sturen . Daar word direct op gerageerd en kunt u ook een afspraak maken.
We zien we u graag komen .
www.youngtimerschagen.nl ..................Conform de wet consumentenbescherming (artikel 6:193 e.v. BVV) is de advertentieprijs van onze occasions inclusief alle onvermijdbare kosten. Onder onvermijdbare kosten vallen tenaamstellingskosten, voldoende brandstof en een geldige APK keuring.
Algemene informatie
Carrosserievorm: Rolstoelvervoer
Technische informatie
Vermogen: 90 kW (122 PK)
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.950 kg
Laadvermogen: 750 kg
GVW: 2.700 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
Emissieklasse: Euro 2
Onderhoud, historie en staat
APK: gekeurd tot sep. 2025
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 169 per kwartaal
Garantie
Garantie: Huisgarantie
Garantie: 3 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 3 Maanden Huisgarantie: Wij leveren de auto`s af incl. een geldige APK en een servicebeurt indien nodig . Op al onze occasions geven wij standaard 3 maanden schriftelijke garantie op het draaiende gedeelte, 12 maanden garantie is ook mogelijk mits u de voor die auto geldende meerprijs betaald, Dit bedrag varieert vanaf 400 euro voor een kleine auto tot maximaal 950 euro voor een grote auto.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (3 maanden garantie)